.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

9/04/2005

DPP Kawasan anjur Ceramah Kemerdekaan



Tanjung Karang : Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan Tanjung Karang telah, mengadakan ceramah sempena Kemerdekaan di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS). Ceramah yang disampaikan oleh Ketua Penerangan PAS Negeri Selangor, Roslan Shahir Dato’ Mohd Shahir dan Yang Dipertua (YDP) PAS Kawasan Tanjung Karang, Ustaz Musa Mohamad.

Ceramah yang diadakan sempena menyambut Hari Kemerdekaan kali ke-48, turut diadakan dengan berbagai persembahan seperti nasyid, bacaan al-quran sebelum ceramah. Manakala lagu Negaraku serta tema lagu PAS di nyanyikan oleh serentak setelah detik jam 12.00 malam.

Sementara itu, Ahli Jawatankuasa DPP Kawasan telah berkesempadan mendengar taklimat dan berdialog selama 1 jam dengan Roslan Shahir Dato’ Mohd Shahir, sebelum ceramah bermula.

Ceramah yang julung-julung kalinya di adakan telah mendapat sambutan yang menggalakkan daripada orang ramai. Turut hadir ialah Naib YDP PAS Kawasan, Dr Mohd Yusof Abd Wahab.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com