.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

5/18/2006

KOMPAS jadi tumpuan pimpinan PAS Pusat

Tanjung Karang : Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS) menjadi tumpuan pimpinan PAS Pusat setiap minggu bermula dengan perasmian Mesyuarat Agung PAS Kawasan Tanjung Karang pada 22/4/2006. Mesyuarat agung tersebut telah dirasmikan oleh Ahli Majlis Syura Ulama’ PAS Pusat, Ustaz Haji Hassan Shukri, yang juga Ahli Jawatankuasa (AJK) PAS Pusat. Mesyuarat agung PAS Kawasan pula diadakan pada 23/4/2006.

Pada 30/4/2006 pula perasmian Muktamar Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor (DPPNS) oleh Tiimbalan Ketua Dewan Pemuda PAS (DPP) Pusat, Ustaz Idris Ahmad, yang juga Setiausaha Majlis Syura Ulama’ PAS Pusat dan AJK PAS Pusat. Muktamar penuh DPPNS pada keesokan harinya pada 1/5/2006.

Muktamar Dewan Muslimat PAS (DMP) Negeri Selangor pula diadakan pada 7/5/2006 dan telah dirasmikan oleh Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat, Ustazah Hajjah Azizah Khatib Mat. Manakala Muktamar penuh DMPN Selangor dibuat selepas majlis perasmian selesai.

Yang terakhir ialah Muktamar Dewan Ulama’ PAS Negeri (DUPN) Selangor yang akan berlangsung pada 21/5/2006 dan akan dirasmikan oleh Ahli Majlis Syura Ulama’ PAS Pusat, Dr Mohamad Mohd Daud yang juga AJK Dewan Ulama’ PAS Pusat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com