.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

9/04/2005

Nisa’ dan DPP Kawasan anjur Kem Motivasi Remaja



Tanjung Karang : Nisa’ Kawasan Tanjung Karang dengan kerjasama Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan telah menganjurkan Kem Motivasi Remaja Insan Cemerlang di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS). Program tersebut telah dijayakan oleh Dr Fahrol Radzi Hanafia dari Mutiara Consultan.

Kem motivasi yang melibatkan remaja berumur 10 hingga 19 tahun, berlangsung selama sehari telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan daripada pelajar-pelajar sekolah. Ini merupakan kali ke-2 Nisa’ dan DPP Kawasan berkerjasama menganjurkan kem motivasi tersebut.

Menurut Ketua Penyelaras Nisa Kawasan, Norshidah Samat, program-program seperti ini akan di adakan sebagai aktiviti tahunan. Selain itu, Nisa juga sedang merancang untuk mengadakan Hari Keluarga pada masa akan datang.

Program tersebut telah dirasmikan oleh Ketua Dewan Muslimat PAS Kawasan Tanjung Karang, Ustazah Hajjah Jamiyah Haji Yusof. Turut hadir dalam program tersebut ialah Yang Dipertua PAS Kawasan Tanjung Karang, Ustaz Musa Mohamad dan beberapa pimpinan PAS Kawasan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com