.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

9/11/2005

Lawatan Timbalan Presiden PAS ke Tanjung Karang



Tanjung Karang : Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa, telah mengadakan lawatan rasmi ke Kawasan Tanjung Karang di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS). Beliau diiringi oleh Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor, Dato’ Dr Hasan Mohd Ali, yang juga Naib Presiden PAS.

Program di mulakan dengan bacaan ayat-ayat suci al-quran oleh, adik Sabri Erham. Diikuti dengan ucapan, Ustaz Musa Mohamad, Yang Dipertua PAS Kawasan Tanjung Karang dan Dato’ Dr Hasan Mohd Ali serta Ustaz Nasharuddin Mat Isa.

Ini merupakan lawatan pertama beliau ke Kawasan Tanjung Karang sejak dipilih sebagai Timbalan Presiden PAS. Beliau juga telah berkesempatan berdialog dengan ahli-ahli dan pimpinan PAS Kawasan Tanjung Karang selama lebih satu jam.

Program tersebut telah melibatkan seluruh Ahli Jawatankuasa PAS Kawasan, Dewan-dewan dan Ahli Jawatankuasa PAS Cawangan-cawangan seluruh Kawasan Tanjung Karang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com