.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

11/06/2006

PAS Tanjung Karang adakan hari terbuka

Sungai Gulang-gulang : PAS Kawasan Tanjung Karang telah mengadakan Hari terbuka PAS Kawasan bertempat di Markaz PAS Sungai Gulang-gulang. Hari terbuka yang dimulakan pada jam 11.00 pagi sehingga jam 4.00 petang telah mendapat sambutan yang menggalakkan daripada orang ramai.

Ini merupakan kali pertama hari terbuka PAS Kawasan diadakan diluar Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS). Sungai Gulang-gulang terletak di DUN Permatang.

Antara yang hadir memeriahkan hari terbuka PAS Kawasan ialah Setiausaha Badan Perhubungan PAS Negeri Selangor, Haji Yusof Ludin.

Sementara itu Penyelaras Unit Amal Kawasan Tanjung Karang, Haji Baharuddin Kassim, turut mengadakan rumah terbuka di rumahnya di Sungai Kajang. Rumah terbuka tersebut dimulakan pada jam 10.00 pagi sehingga waktu malam

Antara pimpinan yang hadir ialah Setiausaha Dewan Pemuda PAS (DPP) Negeri Selangor, Azri Mohd Arish, Bendahari DPPNS, Muzammil Hafiz, Yang Dipertua (YDP) PAS Kawasan, Ustaz Musa Mohamad, Ketua DPP Kawasan, Ustaz Mat Hasbulah Sudin, Ketua Penerangan PAS Kawasan, Abd Malek Abd Majid yang juga Naib Ketua DPP Kawasan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com