.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

2/03/2007

Pimpinan PAS Tanjung Karang terus ziarahi aktivis PAS Kawasan di HTAR

Klang : Pimpinan PAS Kawasan Tanjung Karang terus menziarahi Ahli Jawatankuasa (AJK) PAS Kawasan, Wan Dolah Wan Konok, yang kini sedang menerima rawatan di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang sejak isnin yang lalu.

Pimpinan PAS Kawasan Tanjung Karang diketuai oleh Yang Dipertua (YDP) PAS Kawasan, Ustaz Musa Mohamad, selama kira-kira setengah jam. Wan Dolah atau lebih mesra dengan panggilan Pak Wan masih belum sedarkan diri sejak dimasukkan ke HTAR.

Isterinya, Sumijah Mohamad, 49, mengucapkan terima kasih atas kesudian pimpinan PAS Kawasan menziarahi suaminya yang sedang terlantar di hospital berkenaan dan memohon doa daripada pimpinan PAS Kawasan supaya Pak Wan disembuhkan seperti sedia kala.

Turut serta dalam lawatan tersebut ialah Naib YDP PAS Kawasan, Dr Haji Md Yusof Abd Wahab, AJK PAS Kawasan, Ustaz Haji Kassim Kayat, Setiausaha Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan, Mohd Faizal Mohd Barja, AJK Dewan Muslimat PAS (DMP) Kawasan, Hajjah Pawet Jupri dan beberapa aktivis PAS Kawasan, Haji Salleh Abul dan Haji Ithnain Salleh.

Sebelum ini antara pimpinan PAS yang telah menziarahi Pak Wan adalah bekas YDP PAS Kawasa, Dato’ Dr Hasan Mohd Ali, yang juga Naib Presiden PAS dan Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor serta AJK PAS Pusat, Ustaz Abd Ghani Shamsudin yang juga Timbalan YDP PAS Kawasan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com