.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

10/22/2005

Badan Perhubungan PAS Selangor anjur Majlis Iftar Perdana Dan Forum


Tanjung Karang : Badan Perhubungan PAS Negeri Selangor (BPPNS) telah menganjurkan Iftar Perdana dan Forum sempena dengan Nuzul Quran di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS).

Program yang pertama kalinya di adakan ini telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan dari ahli-ahli dan penyokong PAS. Seramai lebih 2,000 orang telah hadir ke KOMPAS. Program yang dimulakan pada waktu petang, dimulakan dengan majlis tahlil, diikuti dengan berbuka puasa dan sembahyang maghrib berjamaah.

Sembahyang Isya’ telah diimamkan oleh, Ustaz Abd Ghani Shamsudin. manakala sembahyang tarawih telah diimamkan oleh Ustaz Huzaifah, pelajar Maahad Thahfiz Jamiul Hasanat Batu 10. Tanjung Karang

Ahli panel forum terdiri daripada Naib Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu dan Ketua Dewan Ulama’ PAS Pusat, Ustaz Dato’ Haji Harun Taib. Manakala Ahli Badan Perhubungan PAS Negeri Selangor, Ustaz Dr Osman Sabran telah bertindak sebagai pengerusi Forum.

Turut hadir ialah Naib Presiden PAS, Dato’ Dr Hasan Mohd Ali, yang juga Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor, Timbalan-timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor, Ustaz Abd Ghani Shamsudin, Dr Abd Rani Othman, Setiausaha Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor, Azri Mohd Arish dan Ahli-ahli Badan Perhubungan PAS Negeri Selangor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com