.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

11/26/2005

Dewan Pemuda memerlukan sumbangan orang ramai untuk menyiapkan pejabat


Tanjung Karang : Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan Tanjung Karang sedang membina dan menyiapkan Pejabat Pentadbiran DPP Kawasan bertempat di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS).

Pejabat yang berukuran 20’ x 20’, mempunyai tiga bahagian iaitu pejabat pentadbiran, bilik perbincangan atau mesyuarat dan ruang legar atau lobi. Pejabat tersebut yang dijangka siap sepenuhnya sebelum akhir Disember 2005, dianggarkan menelan kos keseluruhan sebanyak RM6,418.00.

Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor, Ustaz Ramli Sidom, telah meletakkan batu asas pejabat pentadbiran DPP Kawasan semasa program jamuan Hari Raya dan dialog bersama Naib Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu di KOMPAS, anjuran Jabatan Amal PAS Negeri Selangor.

DPP Kawasan masih memerlukan sumbangan dari orang ramai untuk menyiapkan pejabat tersebut. Untuk keterangan lanjut, boleh menghubungi Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan, Ustaz Mat Hasbullah Sudin, di talian 013-370 7271. Sebarang sumbangan boleh di masukkan ke dalam Bank Islam Malaysia Berhad (BIMB), di atas nama Dewan Pemuda PAS Kawasan Tanjung Karang, no akaun 12083010009852.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com