.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

10/23/2005

Konvokesyen PASTI Kawasan Tanjung Karang kali ke-3 berjaya

Tanjung Karang : Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) Kawasan Tanjung Karang, telah berjaya mengadakan Majlis Konvokesyen PASTI Kali ke-3 di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS).

Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor, Ustaz Ramli Sidom, telah merasmikan konvokesyen berkenaan. Seramai 195 orang pelajar dari 9 buah PASTI seluruh Tanjung Karang telah menerima sijil masing-masing.

Ustaz Ramli juga telah sudi menyampaikan hadiah kepada guru-guru PASTI bagi menghargai jasa mereka mengajar pelajar-pelajar PASTI walaupun tanpa ganjaran yang lumayan.

Sijil-sijil telah disampaikan oleh Yang Dipertua PAS Kawasan Tanjung Karang, Ustaz Musa Mohamad, Ahli Jawatankuasa PAS Kawasan, Haji Misran Serman, Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan, Ustaz Mat Hasbullah Sudin, Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan, Nor Azlan Ahmad dan Pengerusi PASTI Kawasan, Mohd Ramdzan Rosman.

Pelajar-pelajar PASTI juga turut memberikan persembahan di hadapan ibubapa mereka. Majlis Konvokesyen yang menjadi program tahunan PASTI Kawasan Tanjung Karang, telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan daripada ibubapa, walaupun hujan turun sejak awal pagi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com