.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

3/01/2006

Pemuda Dan Nisa’ Kawasan Anjur Program Riadah

Tanjung Karang : Dewan Pemuda PAS (DPP) dan Nisa’ Kawasan Tanjung Karang telah menganjurkan program riadah untuk pemuda dan muslimat di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS). Sempena dengan perasmian Pejabat Pentadbiran DPP Kawasan.

Beberapa Ahli Jawatankuasa DPP Kawasan dan pemuda-pemuda telah bermain bola sepak di padang KOMPAS. Turut menyertai permainan bola sepak tersebut ialah Naib Yang Dipertua (YDP) PAS Kawasan, Dr. Md Yusoff Abd Wahab.

Manakala Nisa pula telah menganjurkan permainan bola jaring dan bola tampar di hadapan KOMPAS. Permainan tersebut yang dimulakan selepas waktu asar telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan.

DPP Kawasan dan Unit Amal serta Nisa’ akan terus menganjurkan program-program tersebut pada masa-masa yang akan datang. Selain itu DPP Kawasan juga sedang merancang untuk menganjurkan sukan peringkat kawasan Tanjung Karang pada tahun ini.

Program tersebut telah dirasmikan oleh Ketua DPP Negeri Selangor, Ustaz Ramli Sidom. Turut hadir ialah YDP PAS Kawasan, Ustaz Musa Mohamad dan beberapa pimpinan PAS Kawasan Tanjung Karang

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com