.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

3/18/2006

Mesyuarat Agung Dewan Muslimat PAS Kawasan selesai

Tanjung Karang : Dewan Muslimat PAS (DMP) Kawasan Tanjung Karang telah selesai mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan kali ke-25 bertempat di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS).

Mesyuarat agung yang dirasmikan oleh, Faridah Mustapha, Ahli Jawatankuasa (AJK) Dewan Muslimat PAS Negeri Selangor telah dihadiri oleh lebih 150 orang perwakilan Muslimat dari 43 Cawangan dalam Kawasan Tanjung Karang.

Di dalam mesyuarat agung tersebut DMP Kawasan turut memberikan anugerah kepada Jawatankuasa Muslimat PAS Cawangan terbaik tahun 2005 dan Lajnah DMP Kawasan terbaik tahun 2005.

Bagi kategori Jawatankuasa Muslimat PAS Cawangan terbaik tahun 2005, Muslimat PAS Cawangan Sungai Tengi Kiri, telah dipilih menerima anugerah tersebut. Anugerah telah diterima oleh Ketua Muslimat PAS Cawangan, Ustazah Hajjah Safiah Lebai Ahmad, yang juga AJK DMP Kawasan Tanjung Karang.

Manakala bagi kategori Lajnah terbaik DMP Kawasan tahun 2005, jatuh kepada Nisa’ Kawasan. Anugerah telah diterima oleh Ketua Nisa’ Kawasan, Nurshidah Samat. Kedua-dua anugerah telah disampaikan oleh, Faridah Mustapha.

Berbanding mesyuarat agung sebelum ini, DMP Kawasan turut membuat persembahan pentomen dan nasyid oleh kumpulan Nisa’. Di dalam mesyuarat agung kali ini, DMP Kawasan turut membuat cabutan bertuah.

Mesyuarat yang dimulakan dengan majlis perasmian pada jam 9.00 pagi telah berakhir pada jam 1.00 tengahari. antara pimpinan PAS Kawasan yang hadir ialah Yang Dipertua PAS Kawasan, Ustaz Musa Mohamad, Setiausaha, Haji Mohd Saad Ibrahim dan AJK PAS Kawasan, Haji Rosman Saiman.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com