.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

4/02/2006

Mesyuarat Agung Dewan Pemuda PAS Tanjung Karang kali ke-42

Tanjung Karang : Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan Tanjung Karang telah selesai mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan DPP Kawasan kali ke-42 di kompleks PAS Sungai Burong (KOMPAS)

Mesyuarat agung tersebut telah dirasmikan oleh Ahli Jawatankuasa (AJK) DPP Negeri Selangor, Ahmad Zaidy Abd Mutalib.

Perasmian mesyuarat agung telah dimulakan dengan bacaan ayat-ayat suci al-quran oleh, adik Huzaifah dari Maahad Thahfiz Jamiul Hasanah, Batu 10, Tanjung Karang, diikuti dengan nyanyian lagu tema PAS dan Unit Amal.

Kemudian, Ketua DPP Kawasan, Ustaz Mat Hasbullah Sudin, telah memberikan ucapan alu-aluan diikuti dengan Ucapan Perasmian oleh Ahmad Zaidy Abd Mutalib.

Mesyuarat agung yang dimulakan pada jam 10.40 malam dan berakhir pada jam 12.40 malam telah di hadiri oleh perwakilan Pemuda cawangan-cawangan dan pemerhati Cawangan-cawangan.

Turut hadir ialah, Yang Dipertua (YDP) PAS Kawasan, Ustaz Musa Mohamad, Naib YDP PAS Kawasan, Dr Md Yusof Abd Wahab dan AJK PAS Kawasan, Ustaz Kassim Kayat.

Selain itu, Ketua DMP Kawasan, Ustazah Hajjah Jamiyah Yusoff dan Ketua Nisa’ Kawasan, Nor Shidah Samat juga turut hadir.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com