.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

6/29/2006

Tanjung Karang tubuhkan koperasi hartanah

Tanjung Karang : Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan (EXCO) Negeri Selangor, Haji Zulkifli Mamat, telah merasmikan pelancaran penubuhan Koperasi Hartanah Al-Falah Tanjung Karang Berhad (KOHAF) di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS).

Program dimulakan dengan persembahan nasyid dari pelajar Jamiul Hasanat, Batu 10, kemudian diikuti dengan taklimat ringkas dari Bendahari (penaja) KOHAF, Abd Malek Abd Majid. Selepas itu, Pengerusi (Penaja) KOHAF, Dr Md Yusoff Abd Wahab, telah memberikan ucapan ringkas.

Haji Zulkifli Mamat, telah memberikan ucapan perasmian sejurus selepas itu. Di dalam ucapannya beliau telah memberikan pengalamanannya menubuh dan mengendalikan Koperasi Hartanah Pulai Chondong (KOHAP). Kemudian beliau telah menjawab soalan daripada orang ramai berkaitan dengan perjalanan koperasi.

Program tersebut dihadiri oleh Ahli-ahli Jawatankuasa PAS Kawasan, Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan, Dewan Muslimat PAS (DMP) Kawasan, serta ahli-ahli PAS seluruh kawasan Tanjung Karang.

Antara yang hadir ialah Yang Dipertua PAS Kawasan, Ustaz Haji Musa Mohamad, Ketua Urusan UIama’ PAS Kawasan, Ustaz Khairullah Junid dan Setiausaha PAS Kawasan, Ustaz Haji Khairullah Junid.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com