.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

3/05/2007

Jentera Pilihanraya PAS Kawasan telah dilancarkan

Tanjung Karang : PAS Kawasan Tanjung Karang telah melancarkan gerak kerja Jentera Pilihanraya PAS Kawasan Tanjung Karang bagi mengahadapi Pilihanraya Umum ke-12 yang dijangka akan diadakan pada tahun ini.

Pelancaran Jentera PRU tersebut telah disempurnakan oleh Pengarah Jabatan Pilihanraya Negeri (JPN) Selangor, Mohd Radhi Yusof. Seluruh Jentera Jabatan Pilihanraya (JPrK) PAS Kawasan, Ahli Jawatankuasa (AJK) PAS Kawasan, Dewan Pemuda dan Muslimat PAS serta Cawangan-cawangan telah menghadiri majlis pelancaran tersebut.

Selepas pelancara gerak kerja tersebut pihak JPN turut mengadakan taklimat tertutup dengan seluruh AJK JPrK PAS Kawasan bagi menyusun strategi dan bertukar-tukar pandangan dengan Jentera Pilihanraya PAS Kawasan.

Turut hadir ialah Ahli Jawatankuasa (AJK) PAS Pusat, Ustaz Abd Ghani Shamsudin yang juga Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor, beberapa orang ahli JPN Selangor termasuk Timbalan Ketua Dewan Muslimat (DMP) Selangor, Noraini Hussein dan Ketua Penerangan DMP Selangor, Kalsom Bidin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com