.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

2/23/2007

Pemuda Tanjung Karang sertai persidangan pengurus DPP

Kota Bharu : Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan Tanjung Karang telah menyertai Persidangan Pengurus-Pengurus DPP yang diadakan di Hotel Perdana, Kota Bharu, Kelantan selama 3 hari 2 malam pada 17-19 Februari 2007.

Persidangan tersebut yang melibatkan Ketua dan Setiausaha DPP Kawasan-Kawasan seluruh negara bertujuan untuk memantapkan pentadbiran pemuda PAS Kawasan di semua peringkat, terutamanya dalam menghadapi Pilihanraya Umum ke-12 yang akan datang

DPP Kawasan telah diwakil oleh Setiausaha DPP Kawasan, Mohd Faizal Mohd Barja dan Ketua Penerangan DPP Kawasan, Ustaz Muhd Faizal Al-Hafiz.

Program tersebut telah dirasmikan oleh Bendahari DPP Pusat, Zaki Ibrahim, yang juga Ketua DPP Negeri Kelantan dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kelaboran Kelantan.
Manakala majlis penutup pula telah dilakukan oleh Naib Presiden PAS, Dato’ Haji Husam Musa, yang juga EXCO Kanan Kerajaan Negeri Kelantan. Turut hadir ialah Ketua DPP Pusat, Salahuddin Ayub.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com