.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

4/06/2007

Mesyuarat Agung Dewan Muslimat PAS Tanjung Karang kali ke-26

Tanjung Karang : Dewan Muslimat PAS (DMP) Kawasan Tanjung Karang telah mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan kali ke-26 di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS) dan telah dirasmikan oleh Timbalan Ketua DMP Negeri Selangor, Noraini Hussein.

Walaupun hujan turun lebat sejak awal pagi ia tidak menghalang perwakilan muslimat PAS Cawangan-cawangan untuk menghadiri Mesyuarat Agung tersebut.
Mesyuarat Agung dimulakan dengan nyanyian lagu tema PAS dan Unit Amal. Kemudian diikuti dengan persembahan multimedia DMP Kawasan Tanjung Karang diikuti dengan ucapan oleh Ketua DMP Kawasan, Ustazah Hajah Jamiyah Yusof sebelum ucapan perasmian oleh Noraini Hussein.

Di dalam mesyuarat agung kali ini juga menyaksikan tiga penyandang utama DMP Kawasan kekal seperti sebelumnya iaitu Ketua, Ustazah Jamiyah Yusof, Timbalan Ketua, Ustazah Hajah Maryuni Said dan Naib Ketua, Ustazah Hajah Siti Sabariah Hashim..

Manakala Ahli Jawatankuasa DMP Kawasan tidak banyak berlaku perubahan berbanding tahun-tahun sebelumnya.

Turut hadir ialah Setiausaha Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan, Mohd Faizal Mohd Barja.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com