.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

12/28/2005

Pejabat Dewan Pemuda siap mengikut jadual

Tanjung Karang : Pejabat Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan Tanjung Karang telah siap sepenuhnya seperti yang dirancang. Pejabat yang berukuran 20’ x 20’ dibina di Kompleks PAS Sungai Burong (KOMPAS), hasil sumbangan Ahli-ahli Jawatankuasa DPP Kawasan dan sumbangan orang ramai.

Pejabat DPP mula dibina pada pertengahan november yang lalu dan perletakan batu asas telah dilakukan oleh Ketua DPP Negeri Selangor, Ustaz Ramli Sidom.

Pejabat tersebut terdiri dari bilik pentadbiran, bilik berbincangan dan ruang tamu. Dengan adanya pejabat tersebut, pentadbiran DPP Kawasan akan lebih efisyen, selain memudahkan ahli-ahli pemuda merujuk sesuatu perkara kepada DPP Kawasan.

DPP Kawasan mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang telah memberikan sumbangan untuk menyiap pejabat tersebut. Walaubagaimanapun, DPP Kawasan masih memerlukan sumbangan orang ramai untuk menyelesaikan beberapa bayaran yang belum selesai dan untuk melengkapkan beberapa peralatan pejabat seperti komputer dan penghawa dingin.

Sebarang sumbangan boleh di masukkan ke dalam Bank Islam Malaysia Berhad (BIMB), di atas nama Dewan Pemuda PAS Kawasan Tanjung Karang, no akaun 12083010009852. Untuk keterangan lanjut, boleh menghubungi Ketua DPP Kawasan, Ustaz Mat Hasbullah Sudin, di talian 013-370 7271.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com