.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

4/23/2006

Mesyuarat Agung Tahunan PAS Kawasan Tanjung Karang

Tanjung Karang : Mesyuarat Agung Tahunan PAS Kawasan Tanjung Karang kali ke-43 telah berjaya dijalankan di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS).
Mesyuarat Agung telah dirasmikan oleh Ahli Majlis Syura Ulama’ PAS Pusat, Ustaz Haji Hassan Shukri pada hari Sabtu malam ahad. Manakala Mesyuarat Agung telah dijalankan pada pagi ahad.

Mesyuarat agung yang dimulakan pada jam 9.00 pagi telah berakhir pada jam 12.00 tengahari. Di dalam mesyuarat agung tersebut sebanyak 2 usul PAS Kawasan telah diluluskan oleh Perwakilan PAS Kawasan untuk dibawa ke Muktamar PAS Pusat. Manakala beberapa lagi usul telah ditolak oleh PAS Kawasan.

Beberapa pimpian PAS Kawasan telah memberikan ucapan penggulungan antaranya ialah Ketua Dewan Muslimat PAS Kawasan, Ustazah Hajjah Jamaiah Yusof, Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan, Ustaz Mat Hasbullah Sudin, Naib Yang Dipertua (YDP) PAS Kawasan, Dr Md Yusoff Abd Wahab, Timbalan YDP, Ustaz Abd Ghani Shamsudin dan diakhiri oleh YDP PAS Kawasan, Ustaz Musa Mohamad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com