.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

4/15/2006

Tanjung Karang tuan rumah Muktamar DPPNS

Tanjung Karang : Dewan Pemuda PAS Negeri (DPPN) Selangor akan mengadakan Muktamar Tahunan kali ke-40 pada tahun ini di Dewan Kompleks PAS Dun Sg. Burung (KOMPAS), Batu 10, Tanjung Karang pada 30 April dan 1 Mei 2006 (Ahad & Isnin).

Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Ustaz Haji Idris Hj. Ahmad di jangka akan menyempurnakan majlis perasmian pada 9.00 malam pada hari Ahad tersebut. Beliau juga di jangka akan memberikan amanat penting untuk membekalkan pemuda-pemuda Selangor yang akan hadir dari seluruh 22 kawasan di Selangor mengenai persediaan pilihanraya umum yang akan datang, Kata Setiausaha DPPN Selangor, Azri Mohamad Arish.

Pada malam perasmian itu juga akan di adakan Ceramah Perdana yang akan di sampaikan oleh Ustaz Hj. Idris sendiri dan Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor, Ustaz Kamal Ashaari. Terdapat pelbagai isu-isu semasa khususnya di negeri Selangor yang akan di ulas dan di kongsi bersama dengan rakyat umum. Orang-ramai serta masyarakat setempat adalah di jemput hadir.

Sempena muktamar tersebut, pihak panatia muktamar juga menyediakan tawaran ruangan iklan bagi buku cenderahati muktamar. Sebut harga sumbangan ruangan iklan tersebut boleh di perolahi melalui Sdr. Muhd Azizi, 019-2521476 atau emel:
dppns@yahoo.com atau muhd_azizi@yahoo.com . Tawaran Ibadah Aqiqah juga di sediakan sempena muktamar tersebut. Ini memberi peluang kepada rakyat dan masyarakat setempat untuk beraqiqah dengan satu bahagian sebanyak RM300. Urusan Aqiqah akan di uruskan oleh Sdr. Muzammil, 012-3912867. Jamuan daging aqiqah akan di buat selepas solat maghrib pada 30 April, Ahad.

Kami berharap ramai rakyat akan hadir pada malam majlis perasmian tersebut bagi bersama mendengar maklumat dari ceramah perdana yang bakal di adakan, kata lagi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com