.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

8/14/2006

Pilihanraya Umum dijangka akan diadakan pada bila-bila masa

Tanjung Karang : Pilihanraya umum dijangka akan berlaku pada bulan Jun, Julai atau ogos 2007. Tetapi dengan perkembangan politik yang berlaku, Pilihanraya dijangka akan berlaku pada bila-bila masa, kata Naib Presiden PAS, Dato’ Dr Hasan Mohd Ali.


Beliau yang juga Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor menyeru supaya pertugas-petugas PAS disemua peringkat samaada Kawasan, Majlis Tindakan DUN (MTD) dan Unit Peti Undi (UPU) akan melipat gandakan usaha untuk menghadapi pilihanraya.


PAS telah menyusun langkah dan strategi yang baik untuk menapak kemenangan di dalam pilihanraya umum akan datang. Di harapkan dengan kehadiran kedua-dua pemimpin utama dari dua parti akan dapat melonjakkan semangat ahli-ahli dalam pilihanraya umum kali ini, setidak-tidaknya menjadi pembangkang yang kuat (di DUN dan Parlimen), ujarnya.


Beliau berkata demikian sewaktu berucap di dalam ceramah umum yang diadakan di pasang Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS) bersama Penasihat Parti KeADILan Rakyat (PKR) Dato’ Seri Anwar Ibrahim, Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang dan Presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.


Ceramah yang julung-julung kalinya diadakan di KOMPAS dengan melibatkan dua pemimpin utama Barisan Alternatif (BA) telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan daripada orang ramai. Dianggarkan lebih 10,000 ribu orang telah menghadiri ceramah tersebut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com