.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

12/13/2006

Nisa’ Bersama mu di Tanjung Karang

Tanjung Karang : Nisa’ negeri Selangor telah mengadakan program Nisa’ bersama mu di sekitar Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Burong dan telah dirasmikan oleh Ketua Dewan Muslimat PAS (DMP) Negeri Selangor, Hajjah Wan Hasrina Wan Hassan.



Dalam program tesebut Nisa’ Negeri telah memberikan sumbangan kepada penduduk miskin di sekitar DUN Sungai Burong antara cawangan yang terlibat dalam program tersebut ialah PAS Cawangan Batu 9 Kampong Tengah, Ban 3 Parit 1 Sungai Sireh, Sungai Kajang, Batu 12 dan Parit 4 Dalam.

Rombongan-rombongan Nisa’ tersebut telah disambut oleh Ketua-ketua Muslimat PAS Cawangan masing seperti, Ketua Muslimat PAS Batu 9 Kampong Tengah, Siti Insiah Haji Tahir dan Ketua Muslimat Ban 3 Parit 1 Sungai Sireh, Hajah Salimah Sukaimi, yang juga Ahli Jawatankuasa DMP Kawasan Tanjung Karang.


Program yang berlangsung selama 2 hari tersebut turut melibatkan pelajar-pelajar di sekitar Tanjung Karang. Berbagai aktiviti telah diadakan seperti ceramah motivasi, pertanding nasyid dan sebagainya.


Turut hadir ialah Timbalan Pengarah Nisa’ Pusat, Muna Izzah Dato’ Fadzil dan beberapa AJK Nisa Pusat serta Ketua DMP Kawasan, Ustazah Hajjah Jamaiyah Yusof.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com