.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

1/08/2006

Dewan Pemuda PAS Kawasan adakan dialog dengan seluruh jentera di bawah DPP


Tanjung Karang : Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan Tanjung Karang telah mengadakan majlis dialog bersama Jawatankuasa Pemuda PAS Cawangan-cawangan dan seluruh jentera dibawah DPP Kawasan iaitu Ahli-ahli Jawatankuasa (AJK) Unit Amal Kawasan dan Pengerusi Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) Cawangan-cawangan bertempat di Kompleks PAS Sungai Burong (KOMPAS).

Pelbagai masalah telah ditimbulkan mengenai pentadbiran DPP Kawasan terutama yang melibatkan pengurusan PASTI di peringkat Kawasan dan Cawangan di dalam dialog yang berlangsung selama hampir tiga jam.

Turut disentuh ialah mengenai pembinaan Pejabat Pentadbiran DPP Kawasan yang baru siap dan dijangka akan digunakan sepenuhnya tidak lama lagi.

Program tersebut melibatkan AJK DPP Kawasan serta Penyelaras Unit Amal dan Penyelaras PASTI Kawasan. Turut hadir ialah Yang Dipertua PAS (YDP) Kawasan Ustaz Musa Mohamad serta beberapa AJK PAS Kawasan Tanjung Karang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com