.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

8/15/2006

DPP Kawasan teruskan lawatan ke Cawangan-cawangan

Tanjung Karang : Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan Tanjung Karang meneruskan lawatan ke cawangan-cawangan untuk bertemu dengan pemuda-pemuda cawangan. Pada kali ini DPP Kawasan telah mengaturkan perjumpaan dengan 4 lagi cawangan iaitu Batu 9 Kampong Tengah, Sungai Tengi Kiri, Jalan Bagan Tengkorak dan Batu 11.

Lawatan diketuai oleh Ketua DPP Kawasan, Ustaz Mat Hasbullah Sudin. Lawatan tersebut telah mendapat sambutan yang menggalakkan daripada kalangan pemuda-pemuda cawangan.

Program yang diadakan di sebuah gerai di Kampong Razali, Batu 9, dimulakan dengan ucapan daripada Ustaz Mat Hasbullah, yang juga Ketua Pemuda PAS Cawangan Sungai Tengi Kiri dan diikuti dengan jamuan ikan dan kerang bakar.

Turut serta dalam lawatan tersebut ialah, Timbalan Ketua DPP Kawasan, Nor Azlan Ahmad, Naib Ketua, Abd Malek Abd Majid, Penolong Setiausaha, Salim Sarman, dan beberapa orang Ahli Jawatankuasa (AJK) DPP Kawasan, Ustaz Shamsudin Mohamad, Mohd Ramdzan Rosman dan Mohd Sofian Mohd Khalil yang juga Ketua Pemuda Cawangan Batu 9 Kampong Tengah.

Antara yang hadir memeriahkan program ialah Ketua PAS Cawangan Batu 9 Kampong Tengah, Ghazali Asri dan Setiausaha PAS Cawangan Tanjung Karang Pekan, Mat Adnin Kosnon. Ini merupakan program lawatan ketiga DPP Kawasan ke cawangan-cawangan bagi mengeratkan hubungan antara DPP Kawasan dan pemuda cawangan-cawangan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com