.comment-link {margin-left:.6em;}

PAS Kawasan Tanjung Karang

1/12/2006

PAS Kawasan Tanjung Karang adakan korban sempena Aidil Adha

Tanjung Karang : PAS Kawasan Tanjung Karang telah mengadakan korban sempena dengan Hari Raya Aidil Adha di Kompleks PAS Sungai Burong (KOMPAS).

Seekor lembu telah dikorbankan dalam program tersebut. Ini merupakan program tahunan PAS Kawasan Tanjung Karang sejak beberapa tahun yang lalu.

Ahli-ahli PAS Kawasan Tanjung Karang telah hadir sejak awal pagi bagi menjayakan program tersebut.

Turut hadir ialah Yang Dipertua (YDP) PAS Kawasan Tanjung Karang, Ustaz Haji Musa Mohamad, Naib YDP PAS Kawasan, Dr Mohd Yusof Abd Wahab , Setiausaha PAS Kawasan, Haji Mohd Saad Ibrahim dan Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan, Ustaz Mat Hasbullah Sudin.

Sementara itu, PAS Cawangan Batu 9 Kampong Tengah, turut melakukan korban pada Hari Raya Aidil Adha pertama di hadapan rumah Ketua Penerangan PAS Cawangan, Haji Ithnain Salleh.

Seekor lembu telah dikorbankan selepas sembahyang raya. Daging korban berkenaan telah diedarkan kepada penduduk sekitar kampong.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




©1426/2005 pastgkarang.blogspot.com®
"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang (berperang) untuk membela agama-Nya, dalam satu saf yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff ayat 4)
dpptgkarang@yahoo.com